Podcast – Det är det vi har Driver till

RebellRadion – September 2014 – Det är det vi har Driver till – 1.41:01 min

Den här gången funderar vi på vad som var bäst med Prequeltrilogin egentligen och vem är egentligen The Chosen One? Hur funkar den här nya Episod 7 Stormtrooper hjälmdesignen? Det närmar sig också Rebelspremiär på TV och det tycker vi till om också så klart. Vi hinner också med lite lyssnarfeedback och så får ni som en bonus reda på vad vi tycker om Fanediterade Star Wars filmer.Allt detta och mycket mer! Välkommen till en ny RebellRadion Star Wars pod!

 

Andra länkar av intresse:Darth Temoc på Deviant Art,  J.J Abrams Falcon Video, I09.com 5 Things the Prequels did right, Star Wars Revisited

Glöm inte att höra av er, gilla oss på Facebook och kommentera på SoundCloud och skriv en recension på iTunes så hjälper ni oss att hitta till ännu fler Star Wars-fans!

 Till Pod Arkivet

3 reaktioner på ”Podcast – Det är det vi har Driver till

  1. Efter att ha sett det första (dubbel-?) avsnittet är jag mer positiv än tidigare. Jag har inte tittat på så mycket spoilermaterial så det mesta var nytt för mig och jag är nöjd. Karaktärerna fick visa ett par olika sidor, allt flöt på och det mesta var rätt snyggt.

    Det enda jag var lite besviken på var att wookiesarna såg lite för plastiga ut (men det är ju svårt att göra päls bra) och wookiebarnet som var lite… eh. Jag fattar grejen ur berättarsynpunkt men hen såg rätt fördjävlig ut.

    Men annars är jag klart nöjd!

Skriv gärna en kommentar

