Konceptbilder från Ep7 läcker ut

Episod 7 koncept - YT1300

Episod 7 koncept – YT1300

Läckorna från Episod 7 produktionen fortsätter att komma. De senaste dagarna har en ansenlig mängd bilder kommit ut. Några av dem har dock spridits förut och många av dem har beskrivits som rykten, men nu kan vi altså också se dem som koncept-konst. Först vill jag bara säga att jag är kluven till det här. Jag tycker att det är trist att det läcker bilder, jag undrar hur det går till och varför. Samtidigt har jag svårt att hålla mig borta. Jag både vill och vill inte veta. Falken har ju visats genom oficiella kanaler redan, så jag valde den bilden till inlägget här och så kommer jag att fortsätta göra på bloggen framöver, en ny policy alltså. Framöver behöver  ni inte vara oroliga för att få se något som inte redan visats från officiellt håll när ni surfar in här. Men jag kommer att erbjuda länkar och kommentarer på rykten. SÅ ta det röda eller det blå pillret. När ni väl sett bilderna kan ni inte ha det ogjort… men de är coola.

Spoilervarning! – Episod 7 koncept på Nukethefridge.com

Skriv gärna en kommentar

